Hemma bra hemma bäst?

Nja jag tänkte visa lite bilder på lägenheten och de små ändringar jag har gjort. Jag har alltså inte tapetserat, målat, slipat, eller snickrat eller jo förresten lite snickrande (och mycket problem) blev det faktiskt när jag satte upp den nya rullgardinen till balkongdörren. Man måste ha en sån när man har en balkongdörr helt i glas och inte vill att grannarna ska se en 24 timmar om dygnet. I alla fall så har jag inte gjort så mycket sånt utan snarare köpt massa nya gardiner, kuddar, sängkläder, ljusluktor och annat lull-lull som Simon i Simon och Thomas kallar det. Men innan jag visar bilder på lägenheten så vill jag bara säga att jag ääälskar mina nya skor som jag visade i förra inläggade, fejk JC's ni vet. De är sååå fina och mycket skönare och lättare att gå i än vad man tror.

Före  Efter


Före   
Efter








Det välstädade köket erhm.. 


Balkongen (i början av sommaren)

Jag tyckte lägenheten blev bättre i alla fall. Var så trött på det lila och mörka färgerna.

Jag tänkte försöka med en ny regel, jag får inte shoppa någonting förrän jag har rensat garderoben. Tror ni jag lyckas? Inte jag heller ;) hehe nä men seriöst så har jag redan börjat idag men jag tröttnade av någon anledning efter en stund. Nu ska jag väl fortsätta, eller försöka komma på någon undanflygt att göra något annat..
Jag vill köpa skor!

xoxo/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0