Det var inte igår....

Erhm och så pratar vi inte mer om det.

Jag har som vanligt efter sommarens intjänade pengar shoppat som en tok och kan inte för mitt liv minnas hälften av det jag har köpt..

Favoriten är nog min bruna fransväska från kappahl för 130:- KAP!


Men eftersom jag inte kan minnas vad jag har köpt och inte orkar ta kort (för tillfället) på min nyomgjorda lägenhet så kan jag göra en lista på sådant jag vill ha istället, för det kan jag alltid komma på :)

Vill ha och är troligt att jag kommer "få":

Bred halsring.

Snygg poncho men hittar inte någon jag gillar. Vill inte se ut som en gammal tant eller en indian.

Snygg hatt. Personen på kortet får ursäkta att jag lånat det men tyckte hatten var snygg så något i den stilen. Problemet är att hatt inte passar ihop med min nya vinterjacka som jag redan har börjat bo i eftersom jag tycker att det är KALLT!

Vill ha och lyckades mot alla odds (alla odds är kanske till att ta i men iaf) att "få":

Jeffrey Campbell <3







Mina favoriter är de blåa!


De här skorna kostar runt 1700:- vilket skulle svida lite allt för mkt i min lilla plånbok meeeen jag hittade :)

De här! På nelly för 399:- Yey!
Nelly hade också fler i samma stil för mkt mindre än 1700:-
449:- för båda paren
och de fanns i fler färger dock inga blå :(

Vill ha och kommer aldrig få (gråter en skvätt):



Något från Missoni! Vad som helst! Åh en poncho med Missoni mönster mmmmm... Jaja när jag blir rich and famous I guess.



Eller någon utav de här klänningarna från Elie Saab (eller varför inte en liten blåsa från Vera Wang när jag ändå är igång och önskar;)

Nu har jag i alla fall berättad vad jag vill ha ;) hehe. Ska försöka ta mig i kragen, leta runt i garderoben (som verkligen behöver rensas) och ta kort på allt nytt jag köpt!

xoxo/V

Kommentarer
Postat av: Moster

Superläckra kuddar! Puss och kram.

2011-09-23 @ 23:22:26
Postat av: V

Ja visst är dem. Tänk om man kunde köpa Missoni. Men jag funderar på att satsa på en symaskin och tyg istället :)

2011-09-24 @ 13:50:21
URL: http://csnshopping.blogg.se/
Postat av: CeciliaCharlie

Åh vet du vart man kan hitta dom blåa JC skorna att köpa? Vill verkligen ha dom till studenten och jag har letat som en galning efter ett par sånna! :)

2013-05-01 @ 17:16:29
URL: http://ceciliacharlie.devote.se
Postat av: V

På zalando.se har det ett par blå JC's men det är något mönster på och på nelly.se finns det liknande skor i blått men inga blåa JC's tyvärr. Hoppas du hittar några!

2013-05-02 @ 00:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0