Rehab?

Efter stor garderobsrensning (som jag är mycket stolt över att jag äntligen genomfört) så är jag ca 100 plagg och skor fattigare vilket borde vara ungefär 20 000:- Galet mycket för en student men är man shopoholic så är man och det var dessutom läänge sen jag rensade sist. Känns i alla fall skönt att kunna ta sig fram och hitta i garderoben igen och förhoppningsvis har vännerna, syrran och mamma lite glädje av kläderna som jag vet att jag ändå inte kommer använda. Det skrämmer mig dock lite att det redan kliar i shoppingfingrarna och det enda jag vill är att fylla garderoben tills den sprängs igen haha. Fast jag är ju tyvärr sån att jag tycker att något är jättefint tills jag har använt det en gång och sen tycker jag inte att det är så fint längre. Hopplöst. Men shoppa gör mig å andra sidan lycklig.. Kanske dags för rehab ändå?
xoxo/ V

Ps. Har fixat snygga "halsbandskrokar" också :) eller jag tycker det blev fint i alla fall ;) OCH eftersom en bild säger mer än tusen ord så adderar jag några bilder också ;)

ego bilder från igår..

 


"Halsbandskrokar" :D

 

Fina mini Buddha från indiska :) (eller ja heter väl Siddharta egentligen men stod minibuddha på så det så ;P)

 

Det vi gör på universitetet för tillfället. Ser mycket seriöst ut eller hur? Sjukt kul i alla fall! På fredag blir det dockföreställning för förskolebarn.

 

Provade ett bildredigeringsprogram på iphonen...

 

Två av mina underbara älsklingar <3 (valparna är inte såå små längre)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Längtar tills du kommer! <3 bara 16 dagar kvar...

2011-12-03 @ 13:12:02
Postat av: V

Bara 12 dagar kvar nu <3

2011-12-07 @ 19:19:28
URL: http://csnshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0