In the summertime

Ja såhär på sommaren så verkar jag inte ha mer tid än vanligt till att skriva blogginlägg men idag är jag ledig och det har firats med mysig promenad och dag med älsklingen, en liten solstund hör och häpna (brukar alltid regna när jag är ledig) och nu självklart lite uppdaterande av bloggen :) Allt jag har shoppat har jag nog dessvärre redan glömt (oops) men jag ska försöka uppdatera lite om vad jag gjort sen jag tog examen den 1 juni och självklart det viktigaste (dvs det jag kommer ihåg) att jag har shoppat :)

Började ledigheten med att fira min examen på kvällen med mina älsklingar dvs mina babes och min baby :) Underbart as always! Tack för att ni är så fina <3

Sen bar det av till underbara skåneland där himlen är närmare marken (enligt mamma?). I skåne myste jag och min älskling med la familia och TVÅ HUNVALPAR! Jepp la familia har skaffat inte en utan två nya valpar! Åh dem är såååååå söta! Saknar dem galet mkt nu, både människorna och valparna hehe men ska snart ner igen planerar jag. Svårt när man jobbar jämt bara. Valparna är iaf underbara och heter Chilli och Honey. Blandraser mellan Rottweiler, Schäfer, Labrador och Samojed. Ps. det finns valpar kvar för seriösa köpare. De är ca 13veckor nu.
Honey Chilli Chilli är definitivt en bebis ;)

Systrar håller ihop <3 och busar..

och busar...  och busar lite till!

när man har busat färdigt  Oskyldig?
så blir man såhär trött

Vovvarna måste ju också få shoppa lite! Åh dem brås på mig ;)


När jag var nere i skåne så passade jag självklart på att ta en tripp in till Malmö för att träffa min underbara moster och morbror. Eller ja tekniskt sätt så är ju inte Tomas min morbror eftersom det då hade varit väldigt konstigt om de var gifta med varandra men jag har alltid kallat honom det så det är han och därmed bastu! (obs ej felstavat)

Fredag kväll åkte jag hem från skåne och alla mina älsklingar och tiiiiidigt lördag morgon bar det av igen för roadtrip med min girls! Underbart. Heldag på Liseberg sen äta och sova på mysigt hotell för att på söndag morgon efter en mkt god frukost buffé åka förbi Ullared på vägen hem :) Underbar helg och då var jag ändå riktigt förkyld och hade feber mest hela tiden. Trodde jag skulle dö när jag åkte nya atmosfear och gungan som vi kallar den, tror den heter uppsvinget egentligen gick sönder !? direkt efter att vi åkt den och skulle åka den igen. Det stod iaf att den var avstängd för reparation så ja. Läskigt värre. Fast lär väl åka den igen nästa år :) Liseberg + Ullared är nämligen numera en tradition för mina flickor och mig och den är lovely. I Ullared köpte jag en hel del och kommer förmodligen inte ihåg det mesta men jag köpte i alla fall 4 par shorts för 100:- styck! På sommaren ska det nämligen vara shorts, maxiklänningar, sandaler, fransar och fjädrar om du frågar mig.. eller ja den här sommaren i alla fall :)

Här är lite av det som jag shoppat hem nyligen eller beställt från nätet.

HM 199:-


HM 99:-


HM 199:-


New Yorker 99:-  Väska deichmann 69:-      Ellos 223:-
Halsband HM 69:-
Leoörhängen Åhlens 49:-


Deichmann 249:-

xoxo/V

Ps. Veronica Maggios nya skiva är riktigt bra! Aldrig varit något större fan innan men gillar verkligen nya skivan!


Kommentarer
Postat av: Princess<3

svar; haha ja det är faktiskt inte min snyggaste outfit :P

2011-07-05 @ 22:58:05
URL: http://Princessie.se
Postat av: plutt

oh som de har växt! det såg jag verkligen nu!

2011-07-07 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0