Zzzzzzzzzzzzzzeg

Jo jag är lite sliten efter igår och allt jag velat göra hela dagen är att sova men det är faktiskt det sista jag har gjort. Gick en promenad med min fina baby istället, vi åt lite lunch och självklart råkade jag shoppa eh.. lite. Jag köpte ett buzz! Älskar buzz! Jag har bara ett PS2 och att få tag på kontroller och spel till en så uråldrig konsol har inte varit det enklaste men på rusta fanns det. Tur att min fina älskling hittade det.


Sen blev det lite annat också. Mest struntsaker vad jag kan minnas typ duschtvål och hårskum men jag köpte en fin spegel och en ny prydnadskudde också. Åh nu längtar jag tills jag får sakerna jag beställde häromdan också så man får ändra om och fixa till lite i alla fall. 


Tycker min snygging ska komma hem från sitt bandrep snart så vi kan nörda oss med buzz en stund innan vi deckar :)

Har lite pics på Rebecca & Fiona från igår också, coola tjejer! (Lite tveksam till vad jag tycker om cheerleader toppen dock..)


Nu ska jag decka i soffan med ett glas cola. (Kanske tjuvträna lite buzz också?..men DET är en hemlis!)
xoxo/V

Kommentarer
Postat av: Derya Bahceci

Kul med en till student som är shoppinggalen :D

2011-01-22 @ 16:01:22
URL: http://www.kth.se/derya
Postat av: Leia ♥

Är det ett spel?

2011-01-22 @ 16:11:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: V

Leia: Buzz är ett TVspel! Skit kul frågesportsspel! Har du aldrig testat så borde du göra det :)



Derya: Alltid kul med shoppinggalna människor ;)

2011-01-22 @ 20:03:39
URL: http://csnshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0