You're out, aufwiederzen?

Hann inte blogga igår. Dåligt! Myste med två av mina fina babes istället.
Idag är det tvätt och städdag sååå ospänannde att jag berättar lite om igår istället :)
Efter avklarad redovisning i skolan lyckades jag sälja två böcker! (gammal kurslitteratur)
Oväntade pengar är sjävklart likamed shopping!
Gick och köpte ett par skor eftersom jag har så få och verkligen behöver nya ;)
Hittade även en t-shirt!
Blev HM shopping igår, just för tillfället känns HM som ett bra ställe att shoppa på.
Jag tror att jag är period shoppare. Handlar ett tag i den affären och ett tag i den osv.
Letade på bikbok och monki men hittade absoult inget intressant. I alla fall inget billigt som man kan köpa helt utan anledning och när man är fattig student. Hittade en söt klänning på bikbok nersatt till 99:- men när jag provade den så såg jag ut som ett miffo då klänningen satt .. fel helt enkelt!
Glad att jag börjat lära mig att inte shoppa bara för shoppandets skull utan åtminstone köpa sådant jag tänker använda en gång :D

Svarta wedges från HM 299:- inte superbilligt men billigt ändå för ett par svarta wedges


T-shirt från HM 30:- yey! Armygrönt känns gutt att ha i vår och sommar. Jag vill tjuvstarta våren nu!


Och på tal (bild?) om snygga skor så måste jag visa de två par jag fick av min underbara familj i julklapp :D
Bruna wedges från New Yorker 319:- (ja jag kan ha varit med och valt ut dem ;)


Skor från HM och New Yorker. Känns som att jag har slutat handla skor i SKOaffärer?
Men jag hittade i alla fall de här underbara på din sko och fick de också i julklapp.

Svarta pumps/sandaletter? din sko 99:-! Jag älskar rea :D


Nu väntar tvätten på att bli sorterad :( Såå tråkigt. Fast min största hatsysselsättning i livet är att VIKA tvätt. Finns inget värre! Rensar hellre avloppet i duschen faktiskt. Men men ikväll blir det en hel del vikande då tvätten från förra omgången fortfaranade ligger ren och ovikt i en blå ikeakasse. Skrynklig också förmodligen.
Någon som vill bli anställd som en lågavlönad klädvikare?
Bra förmåner såsom extrem cola konsumtion, sex and the city eller the big bang theory tittande och oavkortade sko diskussioner ingår ;)
xoxo/V


Kommentarer
Postat av: plutt

Viker gärna din tvätt bara jag får umgås med dig ;) hihi puss <3

2011-01-13 @ 17:31:47
Postat av: V

Åh plutt du är världens finaste! Saknar dig <3

2011-01-13 @ 18:09:20
URL: http://csnshopping.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag kan också vika tvätt! Tar inte ut mer än.. ehm.. ett glas cola i halvtimmen och en kram i kvarten. Deal? ;)

2011-01-13 @ 20:48:26
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: V

Lätt! ;D

2011-01-13 @ 21:09:31
URL: http://csnshopping.blogg.se/
Postat av: plutt

Samma här! Vilken dag tar vi? Haha :)

2011-01-19 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0