Plugg plugg plugg... snark... shoppa! ;)

Nja så det kan gå när man borde plugga :)
"Råkade" oskyldigt shoppa lite genom att klicka runt på nätet.
Ett nytt navelsmycke! Tyvärr blir navelsmycken oftast fula rätt fort eftersom man duschar med dem och har dem i hela tiden men som tur är så finns det billiga på tribe.se
Det här söta kostade bara 85:- (csn vänligt med andra ord;)
85:- på tribe.se
Klickade även hem ett par ljusa jeansleggings så nu väntar jag bara på våren så jag kan börja använda dem!
från ellos.se
Leggingsen är från ellos.se och handlar man där lite då och då så får man en hel del rabatter och erbjudanden från dem. Denna gången fick jag 30% rabatt på leggingsen, fri retur avgift OM de inte skulle pussa OCH fyra snygga muggar med matchande frukost tallrikar till. Tack säger den fattiga studenten :)
Tummen upp!

Inlägget vill jag avsluta med att säga att det inte är någon idé att må dåligt över hur man ser ut. Visst är det lätt att säga så och alla gör vi det ändå men för tillfället har jag i alla fall valt att släppa min ångest över för mycket julmat och stillasittande och faktiskt inse att utstrålning och självförtroende är minst lika viktigt som vågen, håret, kläderna och sminket. Dessutom hatar jag hollywoods spinkis ideal. Shakira är hur snygg som helst i Shewolf videon! Jämför med den nyare Loca där hon har bantat ner sig och förlorat sin ursexiga danskropp. Tummen ner!
xoxo/V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0