Gilla bra service!

Beställde ett navelsmycke i tisdagskväll från tribe.se och idag fick jag hem det i brevlådan! Bra serivce!

Tyvärr kan man inte säga detsamma om personalen på HM i Kalmar. Oftast väldigt otrevliga. I kassan när de tar betalt är de trevliga men inte om man ber om hjälp. Igår t.ex. frågade jag tjejen vid provrummen om man möjligtvis kunde få prova skorna utan det stora larmet eftersom det inte gick att få på sig skorna när larmet satt på. Hon svarade väldigt argt att i sånna fall fick jag gå till kassan och prova skorna där. Jag frågade snällt och det var inte alls mycket folk, fattar inte vad hennes problem var? Jag ska inte dra all personal på HM i Kalmar över en kant men tyvärr är det den typen av bemötande jag ofta har fått där. Tråkigt!

Ett tips till alla som vill vara lite unika är att köpa ett plagg och sedan.. justera det lite :)
I höstas köpte jag en jacka som hade en superfin blå färg och jag älskade det men den hade asfula supertråkiga blå plastknappar som fick jackan att se väldigt billig och tråkig ut. Så jag köpte jackan och sen gick jag och köpte nya knappar till den och vips hade jag en jacka som jag tyckte var snygg och som dessutom ingen annan har! Inte det minsta svårt men kanske lite långtråkigt att sy dit 14 knappar :) Jag blev i alla fall nöjd med resultatet och längtar till våren då jag kan använda den igen!
Före               Efter

Nu ska jag sluta blogga och fortsätta med mer seriösa och tråkiga saker.
xoxo/V

Kommentarer
Postat av: Lina

hejsan..

Lina gotland här..

vilken stor skillnad de gjorde på jackan...



roligt o läsa vad du shoppar för nått...

2011-01-13 @ 20:09:14
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: V

Tack Lina! :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2011-01-13 @ 21:10:49
URL: http://csnshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0