Men det var ju inte till mig...

Råkade shoppa lite idag igen. Men det var ju inte till mig.. det var till lägenheten :D Ibland måste man piffa upp lite hemma för att det ska kännas roligt. Så jag beställde lite saker på nätet. Fick en fin förvarings/sitt box på köpet! Hur ska man då kunna låta bli? I den kan man ju förvara skor! Yey! Ska gå en runda på IKEA och rusta också någon dag den här veckan och köpa lite krimskrams eller lull lull (som Simon i Simon och Thomas hade sagt :)

Detta beställde jag från Ellos och fick förvarings/sittboxen på köpet (Mattan är typ det finaste jag någonsin sett! OCH INTE ÄKTA! Inte okej att döda ett djur för en matta enligt mig!)



Synd bara att det finns så sjukt fina möbler som man aldrig kommer att ha råd med. En plexiglas "tronstol" hade varit underbart som skrivbordsstol men de verkar gå på några tusen :(



Nu ska jag sova gott.
xoxo/V


PS. Imorgon blir det party och Rebecca & Fiona på volym i Kalmar!




Kommentarer
Postat av: Marie

Yey du följer med ikväll! UNDERBART! <3

2011-01-19 @ 11:27:18
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0