Fransar sa du?

Nja jag känner mig rätt skeptisk för tillfället. Först och främst till en bild jag såg på Elin Kling från ELLE galan häromdagen. Vad tänkte hon? Hon är ju söt egentligen och bilden är alltså inte särskilt smickrande men skit i det och kolla in outfiten! Byxor med släp eller va? Fattar noll. Vita byxor med släp lär ju inte alls bli skitiga.. Jag tänker i alla fall dissa utsvängda byxor ett bra tag till!




Å ja fransar var det ja. Enligt Roberto Cavalli så är fransar "såå 2011" ;) haha. Jag känner mig lite skeptisk till det också faktiskt. Det blir liksom för mycket leka indian och cowboy över det. Men detaljer med fransar känns nice! Varför inte en väska t.ex? (Kanske en liten tofs;)

Roberto Cavalli spring 2011
tummen ner!


Olsen twins
tummen upp!                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0