Money makes the world go around

som de så fint sjunger i Cabaret fast egentligen så är det faktiskt solen! Meeen visst är pengar bra att ha.. suck..

Vill ha!


Sååååå snygg! Ljusgult är ALLTID snyggt att ha på sommaren punkt och slut. Extra snyggt är det om man är brun såklart men jag tycker att det funkar även om man är en blekfis som jag. Kanske dags att prova BUS igen? Var ett bra tag sen. Blir man orange så är man ju bara det nån dag så vad tusan... Jag vill verkligen ha den här klänningen! Älskar färgen, skärningen, passformen, ALLT! Men närmaste Topshop ligger i Lund ca 30 mil härifrån och klänning kostade dessutom en hel del för en students plånbok så för tillfället blir det väl bara att drömma och sukta efter den..


ÄLSKAR!


Ny amerikansk serie. Som Gossip girl med en skräckfilms twist eller Desperate housewives på highschool. Har bara sett 4 avsnitt hittills men jag är redan fast så nu ska jag ta och se ett till :) Var faktiskt flera dagar sen sist.

PS. Det är vår! <3

xoxo/V

Kommentarer
Postat av: josse

den serien är skit bra.. vi har sett hela första serien nu :) kanon är den ;) Hoppas det gå bra med examensarbetet ;) kraaam

2011-04-20 @ 21:39:54
URL: http://josse87.blogg.se/dreams
Postat av: V

Visst är den! Man blir helt fast. Hoppas det går bra för dig med! Kram

2011-04-20 @ 23:40:48
URL: http://csnshopping.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag måste hålla med dig om att klänningen är riktigt snygg! :)

2011-04-21 @ 00:12:37
URL: http://lovisawanhatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0