Det mesta kan man köpa men ingen kan köpa livet



Inte ett äpple, en evighetsmaskin! Fråga Thomas Di Leva ;) Fick det av honom igår. Såg honom i Kalmarsalen och det var mycket bra! Bättre än jag trodde! Han är grymt bra på mellan snack också :) Skvallarde lite om inspelningen av så mycket bättre. Sa att de gick upp vid sex på morgonen för att sminka sig så att de skulle se pigga ut och att de sedan filmade till kl två på natten och efter det så hade de krismöten varje kväll! Haha han sa dock inte vad dessa krismöten handlade om :( Jag som blev såå nyfiken. Sa bara att folk typ vräkte ur sig på varandra, vad kan detta betyda tro? Alla kanske inte var så bra vänner som de gav sig sken att vara.. Thomas var i alla fall det gulligaste jag har sett när han dansade runt på scenen i sin kaftan :)

Jag BORDE verkligen städa min lägenhet nu men det är tråkigt så jag bloggar istället :) Har lyckats shoppa lite i veckan :) Hade en underbar dag på stan med E och M i förrgår med shopping, lunch och en massa tjejsnack :) Underbart! Saknade Sandy dock :( Hon är bara duktig och jobbar jämt. Får ju ta och sluta med det liksom ;)
Detta köpte jag:




Jeans med väldigt hög midja 199:- HM, solglasögon pilotstyle 99:- Kappahl, glasögonfodral 49:- indiska, hudfärgat BH vilket är väldigt bra att ha om man inte vill ha underkläder som lyser igenom tex. en vit t-shirt! BH:n har tydligen en massa konstiga multifunktioner också som jag aldrig kommer att förstå mig på? Den är i alla fall från Lindex för 125:-, 3 par SNYGGA örhängen 99:- Gina tricot, beiga byxor 100:- HM. Tycker jag gjorde en hel del fynd :D

Har även beställt lite på nätet :)




Khakigrön tröja 75:- ellos, navelsmycke 89:- rockflame.com, skor 99:- ellos (med rabatt), bikiniöverdel zebra 25:- ellos, bikniunderdel zebra 25:- ellos. Den blåa bikinin har jag redan men har tänkt mixa den med de nya delarna så här :)

Ikväll blir det fest med KaST gänget (Kalmar studentteater) Alla som vill ha kul borde gå och se spexet den 7, 10 eller 11 maj kl.19 på Kalmar teater! Jag lovar att ni får en kväll att minnas! Jag och Annabelle sköter hår, smink och kostymer och kanske även gör ett litet gästappearence på scen ;) Gå och se! Gå och se!

Nu antar jag att jag måste gå och göra något tråkigt :( Blä! Hoppas ni får en skön varm helg!
xoxo/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0